چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه مازندران  در دیدار با خانواده شهید اکبرزاده

حوزه / مدیر حوزه علمیه مازندران، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید اکبرزاده در سرخ رود با بیان این که فرزندان ایران اسلامی برای دوام و بقای انقلاب جان خود را تقدیم انقلاب کردند، اظهارداشت: امروز همه ما در برابر خانواده های شهدا رسالت سنگینی بر عهده داریم.

وی با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

وی با بیان این که امروز نیز کشورمان بر پایه همان فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت عزت و اقتدار دارد، گفت: فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که همه ما امروز باید ادامه دهنده مسیر روشن و نورانی شهدای گرانقدر باشیم، ادامه داد: سعادت و تعالی حقیقی در گرو ادامه مسیر نورانی شهدای عزیز است.

وی با تأکید بر این که پاسداری از خون شهدا یک تکلیف مهم ملی و شرعی است، تصریح کرد: اگر می خواهیم به وظیفه خود به انقلاب، امام و رهبری عمل کنیم باید ادامه دهنده همان مسیر ارزشمند شهدا باشیم.

این استاد حوزه  با اشاره به این که امروز نیز دشمنان از فرهنگ ارزشمند ایثار شهادت به شدت هراسان هستند، ادامه داد: همه تلاش دشمنان اسلام وانقلاب کمرنگ کردن این فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی است

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha