جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش راه کاری مناسب و قوی برای تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه امسال نیز مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال توجه به بهبود معیشت مردم را در راس نامگذاری سال قرار دادند، اظهارداشت: نامگذاری چند سال متوالی بر مبنای اقتصاد ،نشان از دغدغه رهبری برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقاء این اصل باید در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش برنامه ریزی اساسی صورت گیرد، تصریح کرد: می توانیم ارکان اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنیم که بر توان داخلی و توانمندی های خود در داخل کشور تکیه نماییم.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد توجه به توان، قدرت علمی و توانمندی های داخلی را از راه کارهای موفقیت در اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطر نشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی عزم و اراده همگانی نیاز است و در این زمینه باید قوای سه گانه با اجرا،تسهیل و اجرای قانون به تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی کمک نمایند

حجت الاسلام منصوری بیان داشت: برنامه های اجرای اقتصاد مقاومتی باید بصورت کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت طراحی شوند و به مرحله اجرا برسند.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی توسط نهادها و مردم نباید روی کاغذ بماند افزود: برنامه ریزی های منسجم، هدفمند و کاربردی راه های تحقق اقتصاد مقاومتی در بین مردم با عزم همگانی به کار گرفته شود.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد مردم را نیز از جمله نیروهای اثر گذار برای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و یادآور شد: مردم نیز باید با تکیه بر توانمندی های داخلی و همچنین بهبود فرهنگ کار و تلاش با تمام قوا حاکمیت و دولت را در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی یاری دهند.

حجت الاسلام منصوری فرهنگ سازی دینی در خصوص اقتصاد مقاومتی را از  وظایف علماء و مبلغان برشمرد و افزود: مبلغان باید با بیان اهمیت کار و تلاش و جهاد اقتصادی از منظر اسلام تلاش کرده و فرهنگ کار را در بین مردم نهادینه کنند.

وی با بیان این که فرهنگ سازی کار و تلاش در بین آحاد جامعه به افزایش تولیدات کشاورزی،صنعتی و تولیدی منجر خواهد شد تصریح کرد: با افزایش تولیدات داخلی و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در بین مردم می توان به تحقق اقتصاد مقاومتی اندیشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha