سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دانشجوی مسلمان آمریکا

حوزه / یک دانشجوی دختر مسلمان دانشگاه ایندیانا در آمریکا به علت حمایت از فلسطین، مورد آزار و اذیت دائمی قرار گرفته به طوری که مجبور شد با پلیس تماس بگیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wishtv.com، یک دانشجوی دختر مسلمان دانشگاه ایندیانا در آمریکا به علت حمایت از فلسطین، مورد آزار و اذیت دائمی قرار گرفته به طوری که مجبور شد با پلیس تماس بگیرد.

این دانشجوی دختر مسلمان می‌گوید دائما مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به او تهمت حمایت از تروریسم زده‌اند، پوسترهایی علیه او نصب شده ، در اینترنت و وبلاگ‌هایی علیه او نوشته‌اند و تماس‌های تلفنی مشکوک نیز دریافت می‌کند.

این دختر دانشجو با نام حنین از اعضای هیئت دانشجویان مدافع عدالت برای فلسطین است. حنین و دیگر اعضای این گروه چندی قبل برای شرکت در همایشی تجمع یافته بودند که پوسترهایی را مشاهده می‌کنند. این پوسترها که به دیوارهای دانشگاه نصب شده بودند، حنین را متهم به حمایت از تروریسم می‌کردند. به گفته اعضای گروه پیش از این نیز در اینترنت پست‌هایی درباره حنین گذاشته بودند و این اتهامات را تکرار کرده بودند. وی همچنین گفته که با تماس‌های تلفنی او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

حسن جمال از اعضای این جنبش می‌گوید: ما تروریست نیستیم بلکه علیه تروریسم و ستمگری ایستاده‌ایم.

به گفته وی ، بقیه اعضای هیئت دانشجویان مدافع عدالت برای فلسطین دوستان حنین نگران امنیت او بوده و به خاطر مسائل امنیتی او را در مسیر دانشگاه همراهی می‌کنند. در پی این واقعه، اعضاء و فعالان جنبش از مسئولین دانشگاه خواسته‌اند تا آزار و اذیت‌های انجام شده علیه حنین را به صورت عمومی محکوم کنند.

با وجود تحقیقات پلیس، هنوز اعلام نشده که چه کسانی مسئول آزار و اذیت این دانشجوی مسلمان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha