جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 376874
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
بانوان طلبه

سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد از تحصیل ۵۲ طلبه خواهر در این مدرسه علمیه خبرداد.

 ام البنین شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد  اظهارداشت :  مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهاباد از سال92 تأسیس شده است و هم اکنون در مقطع کارشناسی تعداد 52 طلبه در مکانی استیجاری که متعلق به آموزش و پرورش است تحصیل می کنند .

وی در ادامه  تأثیرات معنوی و اجتماعی این مدرسه علمیه را در جامعه زنان بهاباد حائز اهمیت خواند و افزود : در نشست هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف که در تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد برگزار گردید، مقرر شد سرپرست  و معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) به عنوان مبلّغ به مساجد محل برگزاری اعتکاف بانوان اعم از شهر بهاباد و روستاهای اطراف اعزام شوند.

این محقق حوزوی تصریح کرد : در این همکاری دوجانبه، دیگر بانوان طلبه نیز علاوه بر حضور در مراسم های دیگر، به عنوان خادم نیز در برگزاری هرچه باشکوهتر و بهتر اعتکاف مشارکت خواهند داشت.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهاباد از دیگر برنامه های فرهنگی از ابتدای سال جاری را غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی  تیراندازی، برگزاری مسابقه خطبه فدکیه ویژه بانوان طلبه و کارمندان زن ادارات شهرستان، تهیه بروشور آموزشی حجاب و توزیع در مدارس دخترانه و برگزاری نشست هم اندیشی طلاب و سرپرست مدرسه در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha