دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به طرح خانه هلال‌احمر در روستاها، گفتند: باید راه اعتدال را در پیش گرفت، تا بتوانیم به آنچه که به عنوان هدف در جامعه، در نظر گرفته ایم، برسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر و همچنین نماینده ولی فقیه در این جمعیت که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، به تشریح اهمیت  رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان پرداختند و خطاب به مسئولین این جمعیت گفتند: تا می‌توانید نسبت به وظایف خود کوتاهی نکنید و هر چه بیشتر خدمات به مردم ارائه شود، ارتباط مردم با این نهاد نزدیک‌تر می‌شود، باید توجه داشته باشیم حوادث همیشه هست و باید در مقابله با این حوادث همواره آمادگی داشته باشیم.

ایشان افزودند:هلال‌احمر نسبت به کمک‌های مردمی که به این نهاد داده می‌شود، نظارت بیشتری داشته باشد و در حفظ بیت المال مسلمین کوشاتر عمل کند تا سرمایه مردم خدشه‌دار نشود.

معظم له با تاکید بر نداشتن افراط و تفریط در ارائه خدمات به مردم گفتند: باید راه اعتدال را در پیش گرفت، تا بتوانیم به آنچه که به عنوان هدف در جامعه، در نظر گرفته ایم، برسیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره به طرح خانه هلال‌احمر در روستاها ادامه دادند: این طرح بسیار خوب و شایسته‌ است و امیدواریم اجرای آن در کشور بیش از پیش موفقیت‌آمیز باشد؛ چرا که  آموزش مهارت امداد و نجات به روستاییان می‌تواند در امدادرسانی هنگام بروز حوادث راهگشا باشد، تا نیاز نباشد که روستاییان برای درمان به شهرها بیایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha