دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ انتفاضه پلی برای بازگشت

حوزه/ نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران پیوند عربستان و اسراییل را لکه ننگی برای جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ابوشریف عضر امروز در همایش «انتقاضه پلی برای بازگشت »درمحکومت سالروز به رسمیت شناخته شدن رژیم صهینویستی توسط سازمان ملل در سال 1948، که در دفتر تبلیغات اسلامی در قم  برگزار شد، گفت: در گذشته برخی کشورهای اسلامی رابطه پنهانی با اسراییل داشتند، ولی این پیوند امروزه آشکار شده است و نمونه بارز آن دیدار ترکی فیصل با یکی از مهمترین سران اسراییل است.

وی افزود: در قرآن کریم بر پیوند مسجد الاقصی و کعبه و مسجد الحرام تاکید شده است نه پیوند مکه و تل آویو، که سران سعودی در پی آن هستند.

نماینده جریان مقاومت اسلامی فلسطین در تهران اظهار کرد: تلاش هایی از سوی مردم و دولتی و غیر دولتی  انجام می شود، ولی ما در فلسطین خیلی وقت است که از کشورهای عربی و نهادهای عربی دست کشیدیم، زیرا هیچ وقت در کنار ما نایستادند.

ابوشریف بیان کرد: در ظاهر امور به نفع رژیم صهیونیستی اداره می شود چون جهان اسلام و جهان عرب در ظاهر در یک هرج و مرج به سر می برند.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: در ظاهر فلسطین به مناطق مختلف تقسیم شده است و ده ها پست بازرسی در این مناطق ایجاد شده است که رشته های ارتباطی بین مردم قطع شود.

وی گفت: ولی در باطن اوضاع به ضرر این رژیم است زیرا این رژیم در سالهای گذشته جنگ علیه نوار غزه انجام دادکه از نظر نظامی هیچ تجهیزاتی ندارد ولی توانست 51 روز در مقابل اسراییل ایستاد که اگر حمایت رژیم های غربی از اسراییل نبود این رژیم در همان روزهای اول تقاضای آتش بس کرده بود.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: موشک های دست ساز مقاومت به حدی ابتدایی بود که پس از شلیک این موشک ها به سمت خود پرتاب کننده باز می گشت، ولی این روند کم کم بهبود یافت و توانستیم قوای خود را تقویت کنیم و از نظر کماندویی نیز این قدرت روز به روز افزایش یافت و به حدی این قدرت زیاد شد که آنها نتوانستند در مقابل نیروهای مقاومت، مقاومت کنند.

ابوشریف بیان کرد: از جایی که پیشرفت نظامیان صهیونیستی در شجاعیه صفر بود آنها به دلیل سرشکستگی خود این محله را با بمب از بین برد؛ آنها در سال 2006 نیز به حزب الله حمله کردند که اصلا موفق نبودند؛ وضع آنها به حدی بد بود که در همان سال تمام مهمات خود را علیه لبنان مصرف کرد، حتی آمریکایی ها نیز نظامیان صهیونیست را به همین خاطر مسخره می کردند.

نماینده مقاومت اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: از نظر قدرت نظامی حزب الله لبنان شاید یک هزارم قدرت نظامی اسراییل باشد ولی بلایی بر سر این رژیم آورد که آنها دیگر جرات چنین حمله ای در سر نداشته باشند.

وی گفت: متاسفانه امت عربی ملت فلسطین را رها کرده است؛ امروزه انتفاضه ملت فلسطین با هیچ حامی در کشورهای عربی مواجه نیست بلکه کشورهای عربی به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند.

ابوشریف  خاطرنشان کرد: قطعا اگر کشورهای اسلامی پشت سر این مردم باشند چیزی به نام رژیم صیهونیستی باقی نخواهند ماند و آنها راهی جز مرگ نخواهند داشت.

وی گفت: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم ایشان فرمود، حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است و قطعا تنها کسی که در کنار ملت فلسطین می ایستند ایران است و این مساله به قطعیت برای همه ما ثابت شده است و هر کسی که در کنار ایران است خواهان اسلام حقیقی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha