سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جوانان

حوزه/ حجت الاسلام خواجه زاد با بیان این که جوان انقلابی دل در گرو ولایت و رهبری دارد، بر ضرورت بصیرت افزایی و دشمن شناسی تاکید کرد.

حجت الاسلام جواد خواجه زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان با تبریک روز میلاد فرزند برومند حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: آنحضرت نماد ادب، دینداری، تقوی، غیرت، شجاعت، جهادگری و ... بود، لذا سالروز ولادت با سعادت ولادت ایشان به عنوان "روز جوان" نامگذاری شده است.

استاد حوزه علمیه استان سمنان ادامه داد: جوان، انسانی توانمند، با انرژی، فعال، دارای نیروی فوق العاده و ... روبه جلو حرکت می کند و نیازمند اعتماد به اوست.

وی تاکید کرد: جوان باید روحیه ایمان و تقوا را در خود تقویت کند، از انرژی جوانی در مسیر تعالی استفاده کند، دست از تلاش برندارد و به سه توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر "تهذیب"، "تحصیل" و "ورزش" عمل کند.

حجت الاسلام خواجه زاده به ویژگی های جوان انقلابی اشاره کرد و افزود: جوان انقلابی، روحیه جهادی دارد، در بزنگاه ها حرکت صحیح، به موقع و به هنگام دارد، اهل بصیرت است و روز به روز بر بصیرت خود می افزاید، همواره هوشیار است و لحظه ای غفلت نمی کند، موقعیت خود و انقلاب را می سنجد و در مسیر تعالی انقلاب و دفاع از آن گام بر می دارد.

وی ادامه داد: جوان انقلابی همواره دل در گرو  ولایت دارد، اهل تقوا و کار و تلاش است، به ارزش های اسلامی وفادار است، از اصول انقلاب و اسلام دفاع می کند، دشمن شناس و گوش به فرمان ولایت فقیه با توطئه های دشمنان مقابله می کند.

این کارشناس مذهبی در پایان بر ضرورت توجه به مسائل جوانان تاکید کرد و ابراز داشت: جوانان و نوجوانان، آینده انقلاب و نظام را رقم می زنند، لذا باید به تربیت دینی آنان توجه ویژه ای شود تا بتوانند هجمه های فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha