شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام حسینی پور_ مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، آشنایی جوانان و نسل جدید انقلاب را با سیره امام خمینی(ره) از ضرورت های امروز خواند و گفت: معرفی کامل ابعاد شخصیتی پیرجماران از وظایف مهم روحانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با  تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین قیام 15 خرداد، با تاکید بر اینکه قیام معمار کبیر انقلاب بر پایه مستندات قرآنی و دینی شکل گرفت، اظهارداشت: امروز برای همگان و به خصوص طلاب لازم است تا ضمن اعتقاد عمیق و فهم  ابعاد نهضت امام خمینی (ره)، این مهم را در جهان نشر دهند.

وی افزود: هرچند امروز آوازه و پیام انقلاب اسلامی تمام دنیا را درنوردیده و به گوش آزای خواهان جهان رسیده است، اما با این حال باید برای معرفی معمار این حرکت عظیم، گام های بلندی برداشته شود.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی، آشنایی جوانان و نسل جدید انقلاب را با سیره امام خمینی(ره) از ضرورت های امروز خواند و گفت: معرفی کامل ابعاد شخصیتی پیرجماران از وظایف مهم روحانیت است،  البته برای این مهم، حوزویان باید احاطه کامل علمی داشته باشند تا بتوانند ضمن معرفی امام خمینی (ره)، راه ایشان را ادامه دهند .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور با تاکید بر خودسازی به عنوان یکی از وظایف مهم روحانیت، یادآور شد: روحانیت باید همواره در زندگی خود به احکام فردی و اجتماعی اهتمام داشته باشد، همان امری که امام خمینی (ره) هم به آن توجه داشت، به طوری که می توان گفت قیام معمار کبیر انقلاب در راستای وظیفه اجتماعی ایشان بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در تمام مراحل قیام و نهضت خود، هرگز به دنبال منفعت شخصی نبود و همواره برای رضای خود گام برمی داشت و چون اخلاص سرلوحه کار ایشان بود از هیچ قدرتی هراس نداشت .

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha