چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست جمعی از اساتید سطح  عالی حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از عزم این مرکز علمی برای دریافت مجوز و ایجاد مرکز تربیت مفسر در حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مرتضی نجفی قدسی امشب در نشست جمعی از اساتید سطح  عالی حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد گفت: یکی از طلاب و اساتیدی که تمام هم و غمش  در دفاع از حریم اهل بیت بود، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین فریدونی بود که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) کوشا بود.

وی افزود: ایشان برنامه ای گسترده ای برای اساتید برگزار می کرد و سعی می کرد طلاب را در عرصه قرآنی به شکلی پرورش دهد که در مقابل سیل شبهاتی که وهابیون مطرح می کنند، بتوانند به آنها پاسخ دهند.

مدیردارالقرآن علامه طباطبایی گفت: ایشان در شبهاتی که به حریم کلامی مکتب اهل بیت(ع) وارد می شد به خوبی با استناد به آیات الهی به آنها پاسخ می گفتند و همین روش را به طلاب دیگر نیز آموزش می دادند.

وی اظهارکرد: بزرگانی چون علامه طباطبایی و شاگردان این مکتب که عمر خود را برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دفاع از حریم قرآن و اهل بیت(ع) وقف کردند، باید در جامعه و از طریق رسانه ها به آن پرداخته شود.

نجفی قدسی بیان کرد: با همکاری مرکز عالی تفسیر و سازمان تبلیغات در ماه رمضان 60 استاد برجسته تفسیر به 30 استان کشور اعزام شدند که فعالیت گسترده ای را در سطح کشور  اجرا کرده اند.

وی افزود: به منظور افزایش برنامه های توسعه ای این مرکز علمی و قرآنی، منزل همجوار علامه که متعلق به مرحوم حجت الاسلام گلسرخی است خریداری شده است که هدف از آن افزایش برگزاری برنامه های تخصصی قرآنی است که امیدواریم این مرکز به یک مرکز تخصصی مفسر در حوزه ایجاد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha