جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 380192
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
تصاویر/ سیزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم در دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ سیزدهمین مجمع اساتید تفسیر حوزه، چهارشنبه شب با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و اساتید برجسته حوزه علمیه در زمینه تفسیر، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم که  در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، در ابتدا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در سخنانی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این مرکز قرآنی، به تشریح فعالیت های دارالقرآن از جمله برگزاری جلسات تفسیری منظم و ایجاد محملی برای فعالیت های فاخر قرآنی در حوزه پرداخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی دبیرمجمع عالی تفسیر حوزه نیز به تشریح فعالیت های صورت گرفته در این مجمع از جمله توسعه فعالیت های تفسیری در حوزه و اعزام های ماه رمضان این مرکز خبرداد.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، دیگر بخش این برنامه بود که این استاد قرآن با انتقاد از جریان بی توجهی به مبحث تدبر و تفسیر قرآن بر لزوم نگاه جدید و بهتر نسبت به تفسیر در حوزه تاکید کرد.

سخنران اصلی این مراسم، آیت الله العظمی مکارم شیرازی بودند که ایشان نیز در سخنانی بر اشاعه معارف قرآن کریم در سطح جامعه با ابزارهای مختلف تبلیغی تاکید کردند.

در پایان این مراسم، انتخابات هیئت مدیره مجمع عالی تفسیر حوزه نیز برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha