جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دین پرور - بنیاد نهج البلاغه

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه ، تاسی به سیره کلامی و رفتاری امیرالمومنین (ع) را رمز سعادت همه مسلمین و بلکه همه بشریت دانست.

آیت الله سید جمال الدین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین علی (ع) ابراز داشت: امام علی (ع)مظهر تام و تمام صفات جمال و جلال الهی هستند که این مظهریت را در تمام حرکات و سکنات و گفتار خود به منصه ظهور رسانده اند.

وی افزود: بی شک الگوگیری از چنین شخصیت بی همتایی بعد از رسول خدا(ص) در همه ابعاد و عرصه ها ، لازمه دست یابی به گوهر کمال و نقطه سعادت بشری است.

استاد حوزه ادامه داد: امیرالمومنین (ع) تنها انسانی بوده که در خانه خدا به دنیا آمده و در خانه خدا نیز شهید شده و همین مساله نیز یکی از دلایل و نشانه های عظمت فوق تصور اول مظلوم عالم است.

رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه با اشاره به فرمایش نورانی و معروف پیامبر(ص) مبنی بر این که "علی مع الحق و الحق مع علی" گفت: حق و حقیقت در وجود علی(ع) تجلی یافته و کسانی هم که به دنبال رسیدن به حقیقت هستند چاره ای ندارند جز آن که آن را از مجرای اهل بیت(ع) و به ویژه مولای متقیان بجویند و رهروی راه این حضرات معصومین (ع) باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha