جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 386267
۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
روز قدس

حوزه/ مردم استان" الذمار" یمن اعلام کردند: با وجود تمام جراحت ها و آلام یمن، روز جهانی قدس را در میان آواره های شهرها و مناطق مختلف برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته برگزار کننده مراسم روز جهانی قدس در استان "الذمار" یمن از تمام مردم این استان خواست در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در عصر جمعه آینده در شهر الذمار، شرکت کنند.

این کمیته افزود: با وجود تمام جراحت ها و آلام یمن و خون هایی که از مردم این کشور بر زمین ریخته شده و با وجود تمام تخریب ها و حملات آمریکا، عربستان و اسرائیل در منطقه، مردم یمن روز جهانی قدس را در میان آواره های شهرها و مناطق مختلف برگزار خواهند کرد تا بار دیگر با قدس تجدید عهد کرده و اعلام کنند مردم یمن مردمی متحد هستند که قدس و فلسطین از عوامل اتحاد آنها است.

کمیته برگزار کننده روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس فقط ویژه قدس نیست، بلکه روز مبارزه مستضعفان با مستکبران و روز بیداری ملت ها است.

روز جهانی قدس روز تحکیم مساله فلسطین در اذهان ملت های جهان است تا این روز و این مساله همواره در وجدان مسلمانان، زنده بماند و روحیه جهاد و استکبار ستیزی و دشمنی با رژیم غاصب اسرائیل در میان مسلمانان زنده بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha