جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 386871
۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
استاد رشاد

در پی انتصاب آیت الله اعرافی به سمت مدیریت حوزه های علمیه ، استاد رشاد پیام تبریکی خطاب به وی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی از سوی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه، استاد رشاد، رئیس پژوهشگاه و رئیس شورای حوزه استان تهران در پیامی این انتخاب را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام  خطاب به آیت الله اعرافی آمده  است: تصدی مدیریت حوزه ­های علمیه کشور، از سوی حضرت مستطاب عالی، مایه­ ی امتنان و موجب مسرت شد؛ این کمین کِهین، این برگزینش و برگمارش شایسته و بایسته را، از سوی خود و اعضای شورای حوزه­ های علمیه استان تهران، مرکز مدیریت، مسئولان، مدیران، مدرسان و طلاب استان، به حضور جناب عالی و اعضای معزز شورای عالی حوزه­ های علمیه ­ی کشور تبریک عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن جناب دوام سلامت و مزید توفیق مسالت می­ دارم.

آرزو می ­کنم: به سرانگشت تدبیر حضرت عالی و هدایت و حمایت اعضای آن شورای مفخم، آمال دیرین سلف صالح، خاصه سرحلقه­ ی مصلحان، حضرت امام خمینی ـ سلام الله و رضوانه علیه ـ و خلف صالحش و مراجع عظام  در باب تحول حوزه، قامت به قبای قرار و استقرار بیاراید.

به حکم تکلیف شرعی و تعلقات صنفی، بدین­ وسیله آمادگی خویش و دوستان همکار در حوزه­  علمیه­ ی استان تهران را، برای هرگونه مساعدت و معاضدت با آن برادر بزرگوار اعلام می­ کنم. امید می ‌‌برم در سایه‌‌ ی الطاف الهی و در هاله‌‌ ی عنایات حضرت بقیة الله الاعظمعج و به برکت اخلاص و سعی آن جناب، این فرصت «دیریاب» و«زودگذر»، به مجالی مغتنم در جهت تصحیح روند و تمشیت راقی شئون حوزه ­های علمیه­ ی کشور از رهگذر احیا و اجرای روزآمد سنت‌ های اصیل و آزموده ‌ی‌ علمی ـ تربیتی حوزه بدل گردد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha