چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام صادقی آرمان

حوزه/ رئیس کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت از نام گذاری این دهه در سال ۹۵ به نام اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت(ع) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید محمد صادقی با اعلام این خبر گفت: دهه کرامت از اول ذی القعده (14 مرداد 95) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر طی مراسمی در حرم بانوی کرامت آغاز می شود.

رئیس کارگروه  محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به انتخاب شعار «اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت(ع)» برای دهه کرامت 95 گفت: طی جلساتی که با حضور اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، در این دهه، تمامی روزها دارای عنوانی است که برنامه ها و اقدامات حول آن انجام می پذیرد.

وی افزود: ایام دهه کرامت در روز نخست با عنوان «کریمه اهل بیت(س) سرمشق سبک زندگی ولایی» نام گذاری شده است. دیگر روز ها نیز به ترتیب با عناوین « قم؛ جلوه ایی زیبا از ایمان و مجاهدت»، «ائمة هدی علیهم السلام ؛ الگوی عدم تبعیت از مستکبران»، « گفتمان سازی در رسانه های ولایی؛ راه ترویج ولایت ائمه علیهم السلام» و « امامزادگان؛ علمداران فرهنگ ایمان و شهادت در سراسر کشور» نامگذاری شده است.

حجت الاسلام صادقی آرمان با اشاره به ششم ذی القعده (19 مرداد 95) به عنوان روز بزرگداشت احمد بن موسی علیه السلام (شاه چراغ) گفت: این روز به نام « حضرت احمدبن موسی علیهما السلام ؛ مظهر قیام لله و ولایتمداری» نام گذاری شده است.

وی افزود: دیگر ایام دهه کرامت نیز به نام های « خاندان موسی بن جعفر علیهم السلام؛ نمونة عملیِ سبک زندگی قرآنی»، « زندگی اسوه های دین؛ سرمشق ابتکار و تکیه بر توان خودی»، « اصلاح الگوی مصرف؛ جلوة پیروی از سیرة امامان علیهم السلام»، « آستان قدس رضوی؛ بستر نشر دین و امداد به مستضعفین» و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام در روز پایانی دهه کرامت نیز به نام « عالم آل محمد(ص)؛ الگوی رأفت در زندگی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha