جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی  ارتش

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر ۶۰۰ روحانی درسازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال فعالیت هستند و نیازمند روحانی عالم و با سواد در ارکان مختلف ارتش اعم از دانشگاه گرفته تا مراکز مهم آموزشی ، شهرک های ارتش و حتی برای پرسش و پاسخ هستیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، به فعالیت های سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش پرداخت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب، روحانیت نقش اساسی در هدایت جامعه و به خصوص نیروهای ارتش ایفا کرده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر روحانیت در ارگان های ارزشی در حال خدمت هستند و در سخت ترین مکان ها و شرایط در حال خدمت می باشند.

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان، فعالیت های خوبی مانند برگزاری مراسم قرائت قرآن برای تمامی  نیروهای ارتش صورت گرفته  اظهار داشت: در حال حاضر 600 روحانی در عقیدتی سیاسی ارتش در حال فعالیت هستند و با وجود اینکه برخی از این افراد در سن بازنشستگی هستند، نیازمند روحانی عالم و با سواد در ارکان مختلف ارتش اعم از دانشگاه گرفته تا مراکز مهم آموزشی ، شهرک های ارتش و حتی برای پرسش و پاسخ هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: برای جذب روحانیون و شناسایی علمای عالم و باسواد نیازمند به همیاری و همفکری حوزه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر برخی روسای عقیدتی ارتش  ائمه جمعه مناطقی از کشور  شده اندو این نشان از نقش روحانیت و استفاده از فرصت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  اظهار داشت: این نهاد آمادگی خود را در همه مراحل برای همفکری و هم افزایی اعلام می دارد و لازم است جامعه مدرسین، در مراحل مختلف مانند برگزاری جلسات در ارتش و برگزاری جلسات در استان ها  باحضور اعضای جامعه مدرسین و اینگونه جلسات ما را یاری کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha