جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله النجفی

حوزه/ آیت الله النجفی گفتند: تروریست ها هیچ حرمت و قداستی را محترم نمی دانند و حتی سر از تن کودکان جدا می کنند و زنان و پیران را به اسارت می گیرند و از این رو ما باید با قدرت تمام به نبرد با آنها ادامه دهیم و فرصت را از آنها بگیریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیعیان کشورهای مختلف و مسئولان عراق و همچنین نیروهای رزمنده بسیج مردمی در دیدارهای جداگانه با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرده و از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

دیدار با شیعیان عربستان

آیت الله النجفی در دیدار با شیعیان عربستان که برای زیارت عتبات مقدس به عراق سفر کرده بودند، ضمن اشاره به بیان شرایط قبولی زیارت گفتند: نزدیکی مکانی برای قبولی زیارت کافی نیست و ما باید تلاش کنیم پس از زیارت، رفتار و زندگی ما تغییر کند.

ایشان افزودند: زیارت شرایط مختلفی دارد و زائر مسئولیت ها و تکالیف زیادی دارد که باید به آنها توجه داشته باشد.

آیت الله نجفی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به وجود مرقد مطهر شش امام معصوم و مراقد اولیا و انبیا در کشور عراق، این مراقد مطهر را موجب نورانیت و تبرک عراق دانستند.

دیدار با مردم مدائن

آیت الله نجفی در دیدرا با جمعی از اهالی مدائن بر ضرورت عیادت نجروحان جنگ با داعش و دیدار با خانواده هیا شهدا تاکید کردند و افزودند: شهدا جان خود را فدا کردند تا مردم کشور امنیت داشته باشند و از این رو شایسته است که همه ما به خانواده های شهدا توجه داشته باشیم و نیازهای آنها را برآورده سازیم.

ایشان افزودند: بسیج مردمی نمونه بارز ایستادگی و قهرمانی و رشادت و دفاع از عراق است و در ادامه از پیروزی ها و پیشروی این نیروها در نبرد با تروریست ها تجلیل کردند.

مردم مدائن نیز در ادامه دیدار برخی پرسش ها و مسائل اعتقادی را مطرح و پاسخ این مرجع تقلید را دریافت کردند.

دیدار با نیروهای بسیج مردمی

آیت الله بشیر النجفی در دیدار با نیروهای بسیج مردمی، این نیروها را بر ادامه نبرد با گروه های تکفیری ترغیب کردند و افزودند: تروریست ها هیچ حرمت و قداستی را محترم نمی دانند و حتی سر از تن کودکان جدا می کنند و زنان و پیران را به اسارت می گیرند و از این رو ما باید با قدرت تمام به نبرد با آنها ادامه دهیم و فرصت را از آنها بگیریم.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود از پیروزی های عظیم و حماسه سازی نیروهای بسیج مردمی در جبهه های نبرد با تروریست ها و لبیک گویی آنها به ندای مرجعیت تجلیل کردند.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود گفتند: دشمنان عراق همچنان در حال توطئه برای ما هستند و این به خاطر جایگاه ویژه عراق در منطقه می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha