پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ آیت الله بشیر النجفی گفتند: تمام توطئه های دشمنان اسلام در عراق برای این است که چهره اسلام را مخدوش کنند و نشانه های اسلام ناب و مدرسه اهل بیت(ع) را از بین ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروه های متعددی از شیعیان عراق و کشورهای خلیج فارس با حضرت آیت الله بشیر النجفی دیدار کرده و از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره بردند.

اسلام ناب، اسلام قرآن و اهل بیت است

حضرت آیت الله نجفی در دیدار با جمعی از شیعیان عراق گفتند: انسان باید مراقب باشد خود را از موجبات خشم خداوند و وسوسه های شیطانی دور کند و همواره در حال استغفار و توسل به خداوند متعال باشد و خود را به اخلاق پیامبر و اهل بیت علیهم السلام آراسته کند و به دستورات قرآن عمل کند تا به خداوند نزدیک شود.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت طهارت و پاکسازی درون و تلاوت قرآن کریم افزودند: حوزه علمیه علوم خود را منتشر می کند و روحانیون زیادی را به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.

دشمنان می خواهند نشانه های اهل بیت(ع) از بین برود

حضرت آیت الله النجفی همچنین در دیدار با گروهی از شیعیان استان دیالی تاکید کردند: تمام توطئه های دشمنان اسلام در عراق برای این است که چهره اسلام را مخدوش کنند و نشانه های اسلام ناب ومدرسه اهل بیت(ع) را از بین ببرند.

ایشان افزودند: تروریست های داعش انسان های بی گناه را می کشند و خون انسان ها را بر زمین می ریزند و کودکان را به نام اسلام سر می برند، اما اسلام از این افراد بیزار است.

ایشان از شیعیان خواستند تصویری همراه با محبت و مهربانی و برادری و همزیستی از اسلام در کشور ارائه کنند و از همه خواستند از خانواده های شهدا و مجروحان حمایت کنند.

حضرت آیت الله النجفی در دیدار جداگانه با جمعی از شیعیان کشورهای خلیج ضمن تاکید بر منزلت و جایگاه عظیم اهل بیت پیامبر(ص) و فداکاری های اهل بیت(ع) برای تعالی اسلام و برافراشته شدن پرچم الله اکبر در جهان افزودند: اکنون همه باید از راه و روش و سیره اهل بیت(ع) پیروی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha