پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حبل المتین

گروه خادمان آستان قدس رضوی با اهدای پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) به تولیت آستان مقدس علوی، دعوت رسمی تولیت آستان قدس رضوی را برای شرکت در مراسم سالروز میلاد امام رضا علیه السلام به ایشان ابلاغ کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی رسمی متشکل از خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شده و با استقبال حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین روبرو شدند.

گروه خادمان آستان قدس رضوی با اهدای پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام به تولیت آستان مقدس علوی دعوت رسمی تولیت آستان قدس رضوی را برای شرکت در مراسم سالروز میلاد امام رضا علیه السلام به ایشان ابلاغ کردند.

حجت الاسلام صادق گل زاده عضو گروه اعزامی از مشهد مقدس و معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این زمینه گفت: در دومین روز ماه ذی القعده توفیق زیارت مرقد مقدس امیرالمؤمنین را پیدا کردیم و علاوه بر این موفق به زیارت سید حبل المتین تولیت این آستان شدیم.

وی افزود: همان طور که می دانید ماه ذی القعده را با گرامی داشت میلاد حضرت معصومه(ع) در قم آغاز کردیم و این جشن تا روز یازدهم ذی القعده سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت و ما به این فاصله، دهه کرامت می گوییم و اکنون نیز برای زیارت حرم امیرالمؤمنین(ع) و ابلاغ دعوت تولیت آستان مقدس رضوی به تولیت آستان مقدس علوی به اینجا آمده ایم تا از ایشان برای شرکت در مراسم سالروز میلاد امام رضا علیه السلام دعوت کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha