جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 391308
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
انتشارات آستان مقدس علوی

حوزه/ آستان مقدس علوی در سال کذشته توانست آثار علمی متنوعی منتشر کند که برخی از این کتاب ها عبارتند از: الإمامة الحقیقة و المسار، ظاهرة التکفیر عند بعض المسلمین، اهل البیت في نهج البلاغة، شبهات فی الطریق و تعدادی از تولیدات علمی دیگر و این در حالی است که ده کتاب نیز آماده چاپ هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شعبه تحقیقات و پژوهش های آستان مقدس علوی توانسته تا کنون آثار و تحقیقات زیادی را در علوم مختلف اصول اعتقادات، فقه و موضوعات دینی و فکری منتشر کند و همایش های زیادی را در زمینه های مختلف دینی برگزار کند.

شیخ مهند طاهر الخاقانی مسئول شعبه تحقیقات و پژوهش های مرکز تبلیغات آستان مقدس علوی در توضیح فعالیت های این مرکز گفت: این شعبه تازه تاسیس است، اما با این حال فعالیت های گستره و پرباری در زمینه های مختلف و متنوع داشته است.

وی افزود: ما در سال گذشته توانستیم تالیفات و آثار علمی زیادی را منتشر کنیم که برخی از این کتاب ها عبارتند از: الإمامة الحقیقة و المسار، ظاهرة التکفیر عند بعض المسلمین، اهل البیت في نهج البلاغة، شبهات فی الطریق و تعدادی از تولیدات علمی دیگر و این در حالی است که ما ده کتاب آماده چاپ داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha