جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اختتامیه  اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه در مشهد

حوزه/ دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه، گفت: طرح استفاده از سرباز طلبه در آموزش و پرورش از امسال با سهمیه ۵۰۰ نفر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین ملکی، دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه اجلاس مدیران استانی و معاونان ستادی، در مشهد گفت: طرح استفاده از سرباز طلبه از امسال در آموزش و پرورش با سهمیه ۵۰۰ نفر اجرا می شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش، از مدیران حوزه های علمیه خواست برای این منظور همکاری لازم را انجام دهند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، عنایت ویژه به دانش آموزان آینده ساز را یکی از اولویت های حوزویان خواند و از آنان خواست که در فعالیت های تبلیغی، فرهنگی و مشاوره ای، این قشر را در اولویت کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی فعالیت این دفتر را بستر ساز اجرای کارها از تشکیلات موجود دانست و گفت: با همین رویکرد، طرح «روشنا» با فعالیت بسیار فشرده در سال جاری به جریان افتاده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha