سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مجتبی ملکی - آموزش و پرورش

حوزه/ مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: بعد از سالها پیگیری و تلاش امروز در موقعیتی هستیم که آرام آرام اهداف ستاد همکاریها در دل برنامه های رسمی وزارت آموزش و پرورش گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در نشست یک روزه قطب های ۵گانه ستاد همکاریها ی حوزه و آموزش و پرورش اظهارداشت: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان عالی وزارت و فرهنگیان سراسر کشور با معظم له، منشوری جامع برای حرکت حوزه و آموزش و پرورش در راستای تقویت و نهادینه سازی همکاری های فی مابین می باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش کمیته ای به منظور راههای اجرای منّویات مقام معظم رهبری در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است و این مهم اولین اقدام عملی وزارتخانه در آغازین روزهای سال جاری بوده است.

حجت الاسلام  والمسلمین ملکی بیان داشت: ستاد همکاریها امروز بر آن است علاوه بر رسالت شرعی که بر عهده دارد به دنبال جریان سازی فعالیت های ارزشمند در سطح جامعه است چرا که نسل جوان امروز بیش از گذشته مورد هجمه و تهاجم دشمنان قرار دارند که اگر غافل شویم متضرر خواهیم شد.

دبیرستاد همکاریهای حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: از این رو برنامه های پیشنهادی دبیرخانه در دل برنامه های رسمی آموزش و پرورش و شورای راهبردی که با دستور وزیر تشکیل شده است با امضای وی به تمام استان ها ابلاغ گردیده است.

وی تصریح کرد: مدیران مناطق امسال باید کمر همت را محکم تر ببندیم تا امسال با جدیّت بیشتری مصوبات را اجرایی و پیگیری کنیم.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha