جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست یک روزه دبیران قطب های ۵ گانه ستاد همکاریها

حوزه/ معاون پژوهش و برنامه ریزی دبیرخانه ستاد همکاری ها ی حوزه وآموزش و پرورش از برگزاری ۳۵ جلسه و تصویب ۸۶ مصوبه کاربردی در سال ۹۴ این دبیرخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» علیرضا رحیمی در نشست یک روزه دبیران قطب های 5گانه ستاد همکاریها اظهارداشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت خدمت نصیب ما شده است و باید از این فرصت طلایی در راستای خدمت به امت اسلامی بهترین بهره را ببریم.

وی افزود: احیای ارزش های اسلامی و اهداف ناب انقلاب که به رهبری امام راحل (ره) پایه گذاری و توسط مقام معظم رهبری دنبال شده است مهمترین رسالت ما می باشد ک باید به نحو احسن نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشیم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی دبیرخانه ستاد همکاریها ادامه داد: اگر این انقلاب نبود امروز هیچکدام از ما دراین جایگاه نبوده ایم و توفیق خدمت به جامعه اسلامی را نداشتیم، پس باید از این فرصت به دست آمده در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آموزه های دینی بهره کافی را ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 کارگروه با هدف کمک فکری به ستاد همکاریها فعالیت می کنند افزود: « امور تربیتی و تبلیغ»، « پژوهش »، « برنامه ریزی برنامه درسی»، « برنامه ریزی آموزشی و منابع انسانی» چهار کارگروه فعال دبیرخانه می باشند.

رحیمی ادامه داد: در سال گذشته جلساتی متعددی توسط این کارگروه ها برگزارشد که دست آوردهای ارزشمندی برای دبیرخانه ستاد به همراه داشت که عبارتند از؛ کار گروه امور تربیتی 8 جلسه با 21 مصوبه، کارگروه پژوهش با 9 جلسه و 26 مصوبه, کارگوره برنامه ریزی درسی با 9 جلسه و 20 مصوبه و در نهایت کارگروه برنامه ریزی آموزش و منابع انسانی با 9 جلسه و 19 مصوبه فعالیت های ارزشمندی را در سال گذشته داشته اند.

معاون پژوهشی ستاد همکاریها در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میثاق نامه ستاد همان توافق همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش می باشد، بیان داشت: ما باید یک ملاک و الگویی داشته باشیم تا در حد ممکن از پراکنده کاری ها جلوگیری شود تا علاوه بر صرف کمترین هزینه و زمان بهترین دست آورد را داشته باشیم.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha