دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه اساتید خراسان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خراسان از برگزاری اجلاس سراسري اساتيد اعزامي و مهارتي خراسان، روزهای يكم تا چهارم شهريور با حضور ۱۷۱ استاد، در مدرسه علميه سليمانيه مشهد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام مجتبي مهدوي ارفع، از برگزاري اجلاسيه سراسري و ضمن خدمت اساتيد اعزامي و مهارتي خراسان خبر داد و گفت: هر ساله با توجه به ارتقا و بالا بردن توان علمي اساتيد مدارس علميه و آشنايي آنان با متدها و متون جديد آموزشي، كلاس هاي ضمن خدمت برگزار مي شود.

معاون آموزش حوزه علميه خراسان ادامه داد: با توجه  به اصلاحاتي كه در سال تحصيلي جديد در برنامه آموزشي سال اول طلاب صورت  گرفته، اين مسئله باعث شده كه امسال اجلاسيه با رويكرد جديدي برگزار شود و از مولفان كتاب هاي تغيير يافته دعوت  شده است تا به عنوان هدايتگر نشست ها، به توضيح و تبيين اين متون بپردازند.

وي حاطرنشان كرد: در اين دوره، 171 استاد از برنامه هاي آموزشي و فرهنگي بهره مند خواهند شد كه 28 استاد اولين دوره و حضور خود را در اين اجلاسيه تجربه خواهند كرد.

حجت الاسلام مهدوي ارفع در ادامه اضافه كرد: ساختار كتاب هاي «فقه 1 و 2»، «درسنامه عقايد»، «نحو متوسطه» و «بدايه النحو» با حضورحجج الاسلام و المسلمين محمد حسين فلاح زاده، علي شيرواني و مهدي رضايي، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان افزود: در دو روز اول اين دوره مباحث آموزشي و در دو روز پاياني با رويكرد سياسي مطالبي ارائه خواهد شد.

برپایه این گزارش، آيين افتتاحيه اجلاس سراسري اساتيد اعزامي و مهارتي حوزه علميه خراسان، دوشنبه اول شهريور ماه با حضور حجت الاسلام مهدوي ارفع، معاون آموزش و اختتاميه اجلاس نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيدمصباح عاملي، مدير حوزه علميه خراسان، در روز پنجشنبه چهارم شهريور خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha