جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانه عالم

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:وجود خانه های عالم در جوار مساجد شهری برای حضور دائم مبلغان و ائمه جماعات مساجد ضروری است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۷ خانه عالم در مساجد شهر خرم آباد برای استقرار ائمه جماعات پیش بینی شده است افزود:با وجود خانه های عالم در جوار مساجد روحانیون می توانند در اقامه نماز جماعت صبحگاهی،عصرگاهی و شبانگاهی کوشاتر باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون به دلیل عدم وجود خانه های عالم در جوار مساجد اقامه فریضه جماعت صبحگاهی بصورت دائم برگزار نمی شود تصریح کرد:با استقرار مبلغان در خانه های عالم برگزاری نماز جماعت صبحگاهی در مساجد پررنگ تر خواهد شد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه با همت خیران امید می رود ساخت خانه های عالم در جوار مساجد شتاب بیشتری گیرد خاطر نشان کرد:با ساخت ،تجهیز و مناسب سازی خانه های عالم روحانیون نیز آمادگی حضور دائم برای اقامه نماز جماعت سه وعده و همچنین پاسخگویی و مشاوره مستمر به سوالات مخاطبان را خواهند داشت.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه هم اکنون در سه مسجد شهید مدنی،حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد امامزاده زید بن علی (ع) اقامه نماز صبح به صورت مستمر در حال برگزاری است اظهار داشت:از مبلغان این مساجد که در برگزاری و اقامه فریضه جماعت صبح  ، تلاشی وافر دارند تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha