دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه «دنیای اسلام» در نیوزلند

حوزه/ مراسم روز درهای باز اسلامی با عنوان «نمایشگاه دنیای اسلام» هفته آینده در شهر اوکلند به هدف ایجاد فضایی فرهنگی برای آشنایی بیشتر مردم نیوزلند با اسلام برگزار می‌شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم روز درهای باز اسلامی با عنوان «نمایشگاه دنیای اسلام» در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (27-28 آگوست) در شهر اوکلند واقع در نیوزلند برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که فضایی خانوادگی و فرهنگی دارد، ایجاد فضایی مفرح و سالم برای آشنایی با جمعیت‌های مختلف فرهنگی و شناخت مسلمانان با قومیت‌های مختلف است.

در این گردهمایی که حضور در آن برای عموم مردم، مسلمانان و غیرمسلمانان در تمامی گروه‌های سنی آزاد است، به بررسی و اکتشاف دنیای اسلام از دیدگاه‌های مختلف پرداخته می‌شود و برای نخستین بار در قلب شهر اوکلند، نمایشگاه‌های متنوع اسلامی برگزار شده و 90 اثر مختلف از  مسلمانان قومیت‌های مختلف در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامل موارد ذیل می‌باشد:

هنرهای اسلامی، اسلام و علوم، تاریخ اسلامی، اسلام و جامعه، بنیادهای اسلامی و فرهنگ‌های اسلامی.

در این نمایشگاه همچنین بازی‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های مفرحی برای کودکان و نوجوانان درنظر گرفته شده، به علاوه غذاهای سنتی کشورهای مختلف اسلامی نیز در سالن نمایشگاه سرو خواهد شد تا شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان را بیش از گذشته با رنگ و بوی زندگی اسلامی آشنا سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha