پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 393124
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
آیت الله سیستانی

حوزه/ هنگامی که به ملاقات سید سیستانی رفتم، سید مرا مقابل خود نشاند و گفت: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند، منطقه در آتش می سوخت و این فرزندان شما بودند که در مقابل توطئه های داعش ایستادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه عراقی براثا، پدر یکی از شهدای عراقی پس از دیدار با آیت الله العظمی سیستانی ضمن تشرف به زیارت حرم امام حسین(ع) و دیدار با شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی درباره دیدار خود با آیت الله سیستانی چنین گفت: هنگامی که به ملاقات سید سیستانی رفتم، سید مرا مقابل خود نشاند و گفت: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند، منطقه در آتش می سوخت و این فرزندان شما بودند که در مقابل توطئه های داعش ایستادند.

این پدر شهید در ادامه سخنان خود به شیخ کربلایی گفت: سید سیستانی از ما خواست به فرزندان خود افتخار کنیم و سلام ایشان را به تمام خانواده های شهدا برسانیم و افزود: خداوند خانه های شما را از میان سایر خانه ها برگزید تا شهدا از این خانه ها باشد.

وی افزود: سخنان سید سیستانی بسیار تاثیرگذار و بود و من در حالی که گریه می کردم به سخنان و همدردی ایشان گوش می دادم و با خودم فکر می کردم در قیامت از زبان ائمه(ع) چه چیزی خواهم شنید؟

پدر شهید در ادامه سخنان خود خاطره ای از فرزند خود نقل کرد و گفت: روزی به او گقتم اگر به جبهه نروی و پیش خودم بمانی برایت خودرو می خرم، اما پاسخ او این بود که: باور نمی کنم تو پدر من هستی! از من می خواهی بهشت را با یک آهن پاره عوض کنم؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha