شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حضرت آیت الله سیستانی خطاب به یکی از خانواده های شهدای عراق گفتند: مدتهاست که انتظار شهادت را می کشم و توفیق آن را نمی یابم... صدور فتوای جهاد با عنایت امام علی (علیه السلام) انجام گرفت تا جوانان برای دفاع از میهن و آبروی اسلام به پاخاستند و جان خود را فدا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "ثامر العلی الشمحانی" از بستگان شهید هشام محمد رضا جزئیات دیدارش با آیت الله سید علی سیستانی در منزل ایشان در نجف اشرف بعد از شهادت هشام را بیان کرد.

شهید هشام محمد رضا از رزمندگان تیپ حضرت علی اکبر (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی بود و به ندای مرجعیت شیعه در دفاع از عراق لبیک گفت و در جزیره "الخالدیه" الانبار به مقام شهادت نائل گردید.

"ثامر العلی" جریان را چنین بیان کرد : هنگام ورود به منزل آیت الله سیستانی گروهی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خارج شدند، و ما وارد شدیم و سلام کردیم، دست آقا را بوسیدیم و در کنار ایشان نشستیم.  آیت الله سیستانی رو به ما کردند و شروع کردند به صحبت کردن و گفتند: خوش آمدید، شهادت برادرتان را به شما تبریک و تهنیت می گویم، شهادتی که مدت هاست انتظار آن را می کشم و توفیق آن را نمی یابم.

معظم له به بستگان شهید گفتند: صدور فتوای جهاد با عنایت امام علی (علیه السلام) انجام گرفت تا جوانان برای دفاع از میهن و آبروی اسلام  به پاخاستند و جان خود را فدا کردند.

برپایه این گزارش، این دیدار حدود نیم ساعت طول کشید و ایشان پیرامون مسائل سیاسی و علمی سخنانی را بیان نموده و خانواده های شهدا را به حفظ کشور و تحکیم و حدت برای مقابله با توطئه های دشمنان توصیه کردند و برای سلامتی و توفیق آنان دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha