یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393471
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
فرماندار تایباد

حوزه/فرماندار شهرستان تایباد با تاکید بر اینکه امروز این شهرستان کانون وحدت است، گفت: مردم ولایتمدار شهرستان تایباد در طول هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین شرافتی راد فرماندار شهرستان تایباد ظهر امروز در دیدار ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان تایباد با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با تسلیت شهادت امام باقر(ع) اظهار داشت: شهرستان تایباد در جنوب شرقی استان خراسان رضوی واقع شده و مشتکل از علمای برجسته تشیع و تسنن است.

وی تصریح کرد: کاروان زیارتی حماسه سازان وحدت که از مشهد مقدس خدمت حضرتعالی مشرف شده اند، متشکل از جمعی از علما، ائمه جمعه و جماعات و مدیران حوزه های علمیه شیعی و سنی هستند که در تمام مناسبت های تشیع و تسنن، ملی، مذهبی و سیاسی نقش آفرین می باشند.

فرماندار شهرستان تایباد با تاکید بر اینکه امروز شهرستان تایباد کانون وحدت است، ابراز داشت: مردم ولایتمدار شهرستان تایباد در طول هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

شرافتی راد با اشاره به اعزام کاروان زیارتی حماسه سازان وحدت به راهیان نور، گفت: این کاروان در مناسبت هایی نظیر ایام محرم و فاطمیه با بصیرت و آگاهی مراسم های بسیار ارزشمندی را در شهرستان تایباد برگزار کرده است.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha