جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نمایشگاه ستاره ی تشیع

حوزه/ شیخ عبد الله الدقاق گفت: اگر رژیم آل خلیفه اقدام به محاکمه شیخ عیسی قاسم کند ابتدا ما مردم بحرین جلوی تانکهای آنها می خوابیم و خود را فدای رهبر شیعیان خواهیم کرد.

حجت الاسلام  شیخ عبد الله الدقاق ،روحانی بحرینی در حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم رونمایی از آثار شیخ عیسی قاسم، که در جوار مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بابیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی آثار و شخصیت شیخ عیسی قاسم به مردم و طلاب حوزه علمیه است گفت: به همین منظور همزمان فعالیت مشابه ای نیز در پایتخت کشورهای اسلامی مانند لبنان و اروپایی مانند لندن در انگلستان هم در حال برگزاری است.

وی افزود: این نمایشگاه دو روز قبل از محاکمه شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه در حال به اجرا در آمدن است و ما می خواهیم با برپایی این نمایشگاه در عین معرفی شیخ عیسی قاسم به  مردم دنیا  به رژیم آل خلیفه هم پیامی بدهیم که ما هرگز اورا تنها نخواهیم گذاشت.

حجت الاسلام الدقاق ابراز داشت: پیام ما این است که مردم مسلمان بحرین و سایر کشورهای اسلامی مانند ایران و حوزه های علمیه و حتی مردم آزادی خواه جهان اجازه نخواهند داد این رژیم اقدام به چنین حرکتی کند و اگر محاکمه شیخ عیسی قاسم صورت  بگیرد ابتدا ما مردم بحرین جلوی تانکهای آنها می خوابیم و خود را فدای رهبر شیعیان خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha