پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 394201
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
دستگیری تروریست ها در کربلا

حوزه/ نیروهای امنیتی کربلا وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام از دستگیری ۹ تروریست در صحرای کربلا خبر دادند. برخی از این تروریست ها در انتقال بمب به استان های عراق دست داشته اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای امنیتی کربلا وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام از دستگیری 9 تروریست در صحرای کربلا خبر دادند.

قاسم مصلح از فرماندهان تیپ الطفوف در این رابطه گفت: پس از آنکه اطلاعاتی دقیق درباره حضور عده ای تروریست در غرب استان کربلا به دست ما رسید، نیرویی مشترک از تیپ الطفوف و فرماندهی عملیات کربلا تشکیل شد و این نیروها با پوشش هوایی به منطقه حضور تروریست ها در غرب صحرای کربلا حمله کردند و توانستند 9 تروریست را دستگیر کنند.

مصلح افزود: برخی از این تروریست ها به انتقال بمب های انفجاری به برخی استان های عراق اعتراف کرده اند و تحقیقات از این افراد همچنان ادامه دارد و به زودی به مجازات خواهند رسید.

پیش از این نیز وفیق السامرائی فرمانده بازنشسته عراقی گفته بود که منطقه النخیب بخشی جدا نشدنی از مقدسات است که ضامن امنیت ده ها مایلیون زائری است که سالیانه به کربلا مشرف می شوند. وی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کربلا خواسته بود اقدامات لازم برای جلوگیری از نا امنی در مناطق حساس استان کربلا را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha