چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غدیر

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با تاکید بر این که پیام غدیر باید به سراسر دنیا مخابره شود، گفت: غدیر پاسخ گوی شبهات دینی و سیاسی عصر حاضر است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درخرم آباد با تبریک عید سعید غدیر خم و اکمال دین نبوی، گفت: واقعه غدیر مکمل نبوت و رسالت است و باید با ترویج این واقعه در جامعه تلاش کنیم تا فرهنگ ولایت مداری در جامعه گسترش یابد.

وی با اشاره به این که امروز باید با تبلیغ و ترویج این واقعه در جامعه رخداد غدیر خم را در جهان و جامعه نهادینه کنیم، تصریح کرد: معرفی پیام غدیر و نهادینه کردن اهداف این واقعه، دِین بزرگی است که بر دوش شیفتگان مکتب امامت و ولایت است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه غدیر و اهداف این واقعه علاوه بر اکمال دین و  حفظ آموزه های دین جلوی انحرافات اخلاقی و اجتماعی را نیز خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: تبیین غدیر پاسخ گوی شبهات دینی و سیاسی عصر حاضر است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه حفظ و ابلاغ دین برای آیندگان از مهمترین اهداف و دستاوردهای غدیر است، بیان داشت: مبلغان ،دانشگاهیان و فعالان دینی و  فرهنگی باید پیام غدیر را آنگونه که شایسته است به گوش همگان برسانند.

وی با اشاره به اینکه عمل به سبک زندگی اسلامی ایرانی نیز از دیگر اهداف و دستاوردهای غدیر در جامعه است، افزود:با پیروی از ولایت و سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه و اجرای این سیره در ابعاد زندگی می توان روز به روز شاهد نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه بود.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه رسانه ها نیز نقش مهمی در تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: پیام غدیر باید به جهان رسانده شود و برای تحقق این امر باید همتی والا داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha