جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 394654
۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
ائمه جماعت بحرین

حوزه/ در پی استمرار ممانع رژیم آل خلیفه از برپایی نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الدراز بحرین، ائمه جمعه و جمعت بحرین با صدور بیانیه ای این اقدام را حمله به شیعیان کشور دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی استمرار ممانع رژیم آل خلیفه از برپایی نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) در منطقه الدراز بحرین، ائمه جمعه و جمعت بحرین با صدور بیانیه ای این اقدام را حمله به شیعیان کشور دانستند.

در این بیانیه آمده: نیروهای امنیتی رژیم بار دیگر مانع برگزاری نماز جمعه در این مسجد شدند و اجازه ندادند امام جمعه این مسجد خود را به مسجد برساند با اینکه وی خود را به نیروهای امنیتی معرفی کرده و گفته بود که برای ادای نماز باید به مسجد برود، اما آنها مانع رسیدن وی به مسجد شدند و در مناطق اطراف مسجد ایست های بازرسی برقرار کردند.

ائمه جمعه و جماعت بحرین این اقدام آل خلیفه را حمله ای آشکار به نماز جمعه و ممانعت رسمی از علمایی دانستند که مردم آنها را به امامت نماز خود برگزیده اند و افزودند: چنین اقدامی به منزله زیرپا گذاشتن احکام دین و قانون اساسی و تعهدات بین المللی نظام و موجب تحریک احساسات دینی مردم است که سکوت در برابر آن جایز نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha