پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت عباس(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:معرفت درس والای حرکت حضرت عباس(ع) در دفاع از ولایت برای تاریخ بشریت بود.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش افزود:حضرت ابوالفضل الگوی بی نظیر ولایت مداری و ولایت پذیری برای همه بشریت و اعصار است و ویژگی که نام ایشان را در صحرای کربلا ماندگار نمود همان ولایت محوری و مطیع امام زمان خود بود.

وی با اشاره به این که حضرت عباس(ع) با اوج بصیرت و اعتقادی راسخ در دفاع از ارزش های دین و مکتب تشیع تا آخرین لحظه با معرفت در کنار امام زمان خود ماند، تصریح کرد:آن بزرگوار هرگز لحظه ای جلوتر از امام خود حرکت نکرد و همواره در جانفشانی برای امام خود آماده بودند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه ولایت مداری حضرت ابوالفضل(ع) همانند شعله ای نورانی برای بشریت در تمامی عصرها و زمانها الگو است خاطر نشان کرد:کربلا راهنمای سعادت برای بشریت است و با حرکت در راستای مکتب امام حسین ع می توان این سعادت را برای خود رقم زنیم.

حجت الاسلام غلامی در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز جوانان با تبعیت از مسیر ولایت و رهبری نقشه های دشمنان را خنثی می کنند افزود:حرکت حول محور ولایت و رهبری مانع از نفوذ دینی،فکر ی و فرهنگی دشمنان به جامعه اسلام خراهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha