پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این‌که برنامه نفوذ آمریکا تغییر باورها، آرمان ها، نگاه ها و تغییر سبک زندگی مردم است، اظهار داشت: هوشیاری مقابل نفوذ دشمنان، روشنگری و تبیین حقایق، تکلیف همه ما در مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان نوشهر با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار با اینکه سن کمی داشت اما معرفت و ایمان خوبی داشت و با اینکه به سن تکلیف نرسیده بود اما همواره نمازش را می‌خواند.

تولیت مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر با بیان این‌که شهید فهمیده عاشق امام راحل بود، افزود: علاقه‌ او به امام نشان از ولایت‌مداری دارد و در واقع می‌توان گفت او رهبری کوچک و الگویی برای همه ما است.

امام جمعه نوشهر به در پیش بودن 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: مبارزه با استکبار نباید به شعار خلاصه شود، بلکه باید با عمل، کار، تلاش و رشد علمی همراه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تاکید بر این‌که مبارزه با استکبار جهانی باید به صورت فرهنگ عمومی در بیاید، گفت: برجام نشان داد که آمریکا مانند گذشته به دشمنی‌های خود نسبت به کشور، نظام و انقلاب ما همچنان ادامه می‌دهد، کشور ما را تحریم‌های جدید می‌کند و پول ما را بلوکه می‌کند.

وی یادآور شد: مبارزه با استکبار علاوه بر ایران در دیگر کشورها نیز انجام می‌شود، امروز آمریکا در فلیپین پایگاه نظامی دارد، اما مردم آن‌ جا پرچم آمریکا را آتش می‌زنند که این نشان از بیداری ملت ها دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود:‌ ملت ایران با اقتدا با اهل بیت(ع)، امام راحل(ره)  و شهدا تا زمانی که آمریکا و استکبار دست از دشمنی، شیطنت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و توطئه های خود بر ندارد به شعار مرگ بر آمریکای خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ ادامه داد: ملتی که جوان، نوجوان و میان سال آن درخواست حضور دفاع از حریم اهل بیت(ع) و شرکت در جبهه ای حق علیه باطل را دارد از تهدید و توطئه دشمن واهمه ندارد به مرگ بر آمریکای خود ادامه می دهند و مسؤولان باید مراقب باشند شرمنده خون شهدا و ایستادگی مردم نشوند.

امام جمعه نوشهر با تاکید بر این‌که برنامه نفوذ آمریکا تغییر باورها، آرمان ها، نگاه ها و تغییر سبک زندگی مردم است، اظهار داشت: هوشیاری مقابل نفوذ دشمنان، روشنگری و تبیین حقایق، تکلیف همه ما در مقابله با دشمنان است.

وی با بیان این که هر گونه ارتباط با آمریکا با رسالت انقلاب اسلامی مغایرت دارد، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله درس های عاشورایی و قرآنی بود که باید به عنوان یک درس همواره استمرار یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha