سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آمریکا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها با هم دستی حکام مرتجع عرب به ویژه آل سعود کشورهای منطقه را به خاک خون کشیده است، گفت: جنایتی که امروز در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای مسلمان منطقه در حال رخ دادن است، نتیجه دخالت های آمریکایی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، ملت ایران را مردمی استکبار ستیز خواند و گفت: امروز این ملت ولایت مدار و با بصیرت پرچم دار مبارزه با استکبار در جهان است.

وی با بیان این که امروز شاهد به وجود آمدن یک جبهه ضد استکباری در جهان به پرچم داری ملت ایران هستیم، افزود: روحیه استکبار ستیزی موجود در دنیا نشان دهنده آمادگی بین المللی برای مبارزه با استکبار وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بی اثر خودن تبلیغات منفی دشمن در اراده ضد استکباری ملت ایران، گفت: راهپیمایی امروز ملت ایران به ویژه جوانان ایران اسلامی نشان داد که مردم کشورمان همچنان بر عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام رهبری پایبند هستند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که هر روز شاهد توطئه ای جدید از سوی آمریکایی ها علیه ملت ها به ویژه ملت ایران هستیم، افزود: متأسفانه علیرغم همه توطئه افکنی های آمریکا علیه مردم کشورمان، عده ای در داخل همچنان بر رابطه با آمریکا تأکید دارند.

مدیر حوزه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که تجربه ثابت کرده که مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است، تصریح کرد: جریان برجام و بدعهدی آمریکایی ها، چهره واقعی مستکبرین را برملاتر کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رویکرد آمریکایی ها در برابر ملت ها ظلم و ستم برای دستیابی به منافع شخصی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هر جا که منافعی برای آنها در پی داشته باشد به آنجا لشکر کشی می کنند و هزاران انسان بیگناه را تنها برای رسیدن به منافع خود می کشند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که آمریکایی ها در حالی دم از حقوق بشر و دموکراسی می زنند که امروز دستانشان به خون میلیون ها انسان بی گناه آغشته است، گفت: بحران امروز منطقه نتیجه زیاده خواهی های آمریکایی ها است.

مدیر حوزه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی ها با هم دستی حکام مرتجع عرب به ویژه آل سعود کشورهای منطقه را به خاک خون کشیده است، افزود: جنایتی که امروز در یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای مسلمان منطقه در حال رخ دادن است، نتیجه دخالت های آمریکایی ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود با چراغ سبز و حمایت آمریکا به یمن حمله کرد و هزاران انسان بی گناه را به خاک و خون کشید، خاطرنشان کرد: زادگاه اصلی همه گروه های تروریستی فعال در منطقه آمریکا است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا داعش و دیگر گروه های تروریستی را برای ایجاد امنیت بیشتر رژیم کودک کش صهیونیستی به وجود آوردند، افزود: در سایه جنایت ها و بحران هایی که گروه های تروریستی برای ملت های مسلمان منطقه به وجود آوردند، صهیونیست ها در حاشیه امنی به سر می برند.

وی در پایان گفت: انقلاب و گفتمان استکبار ستیزی ایران به نقاط مختلف دنیا صادر شده و ملت های آزاده بیدار شده اند و هر روزوضعیت جهان اسلام در زمینه استکبار ستیزی رو به بهبودی می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha