پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی

حوزه / امام جمعه نورآباد گفت: کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی، نیمه دوم آبان ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اینکه کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی، نیمه دوم آبان ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره با هدف معرفی خدمات فقهی، علمی و پژوهشی آن عالم گرانقدر به جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره پژوهشگران، بزرگان دینی و علمی به معرفی عالمان این شهرستان و بزرگان حوزه می پردازند، تصریح کرد:معرفی عالمان دینی به آحاد جامعه بخصوص نسل جوان موجب ارتقاء فرهنگ دینی و اخلاقی جوانان خواهد شد.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه عالمان دینی نقش ارزنده ای در بقاء مکتب اسلام و اهل بیت(ع) دارند، خاطر نشان کرد:معرفی عالمان دینی و خدمات اثر گذار آنان در ارائه الگوسازی اخلاقی به جوانان موثر است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی گفت:معرفی عالمان دینی و نقش اثرگذار آنان در جامعه می تواند همچون سدی در مقابل اثرات جنگ نرم دشمن باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه همکاری دستگاه های اجرایی برای برگزاری نکوداشت عالمان دینی در جامعه ضرروی است، گفت:برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه باید همتی بیش از پیش داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha