جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر حسین اسفهبدی

حوزه/ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران دکتر حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از فعالیت حوزه در فضای رسانه ای و مطبوعاتی ابراز خرسندی کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضورت اطلاع رسانی از فعالیت های ارزشمند حوزه تصریح کرد: حوزه و روحانیت خدمات بسیار گسترده ای را به جامعه ارایه داده و می دهد که باید مردم در جریان آنها قرار می گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بین المللی در داخل کشور و ضرورت فراهم سازی بستر این مهم گفت: با توافق شهرداری تهران 60 نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود.

اسفهبدی به ساخت مجموعه بزرگ نمایشگاهی در کنار فرودگاه امام خمینی اشاره کرد و گفت: بر اساس توافق با وزارت راه و شهرسازی 154 هکتار زمین در منطقه آزاد فرودگاه بین المللی امام(ره) به ساخت نمایشگاه اختصاص یافته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha