جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بررسی صلاحیت علمی اساتید یزد

حوزه/ جلسه بررسی پرونده های مدیران، کادر و اساتید علمی مدارس علمیه یزد با حضور نمایندگانی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، برگزار شد.

حجت الاسلام محمد علی فخرالساعه، مسئول واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، گفت: اداره واحدهای آموزشی حوزه های علمیه مسئولیت پیگیری امور مدیران، کادر و اساتید علمی مدیریتی مدارس را برعهده دارد و مسائلی همچون جذب، پذیرش ، مصاحبه و پیگیری صدور حکم دوستان در این واحد صورت می گیرد و از طرفی پس از صدور حکم، گزارش کارهای دوستان به این واحد تحویل داده شده و محاسبه و ارزیابی این گزارش کارها نیز در امور واحدهای آموزشی انجام می پذیرد.

مسئول واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد خاطر نشان کرد: پس از انجام این کارها ، هرساله از  قم برای بررسی پرونده های دوستان به استان می آیند و روند جذب، تغییر و ... را بررسی و اگر در این پرونده ها مشکل و یا ابهامی برای صدور حکم وجود داشته باشد در این جلسات مطرح و مشکل بصورت حضوری برطرف می شود.

وی در پایان افزود: در نهایت در این جلسه 4حکم جدید صادر و همچنین تعدادی از اساتید و معاونین نیز پروندهای آنان در حال آماده سازی تا پس از ارسال به قم، حکم آنها صادر و استان ارسال شود.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha