جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین موحدی تولیت مدرسه اباصالح المهدی(عج) زرقان

حوزه/ تولیت مدرسه اباصالح المهدی(عج) زرقان اظهار داشت: اگر متولیان فرهنگی به آسیب های اجتماعی رسیدگی نکنند، شاهد افزایش جرم و جنایت و در نهایت به اعتقادات دینی و مذهبی جامعه لطمه وارد شده و دشمنان به اهداف شوم خود خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین موحدی، تولیت مدرسه علمیه اباصالح المهدی(عج) شهرستان زرقان، در جمع طلاب و اساتید این مدرسه به آسیب های اجتماعی جامعه امروز اشاره کرد و اظهار داشت: مسائلی همچون مشکلات اجتماعی، ناهنجاری ها ومفاسد اجتماعی گریبانگیر جامعه است.

وی افزود: مهمترین نکته در آسیب های اجتماعی این است که نه تنها افراد بلکه اجتماعاتی مانند خانواده، مراکز آموزشی و مشاغل متعدد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

تولیت مدرسه اباصالح المهدی(عج) زرقان بیان کرد: آسیب های اجتماعی به رفتارهایی گفته می شود که هنجارهای اجتماعی را نقص می کند، این نوع افراد سعی دارند کج روی های خود را از دید ناظران قانون، اخلاق عمومی و نظم اجتماعی پنهان کنند، زیرا در غیر این صورت با پیگرد قانون، تکفیر اخلاقی یا ترد اجتماعی روبرو می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی اضافه کرد: اگر به آسیب های اجتماعی به موقع رسیدگی نشود، افزایش جرم و جنایت را در پی داشته و به اعتقادات دینی و مذهبی جامعه لطمه وارد می کند و فرهنگی بیگانه درکشور نیز پیاده می شود.

وی خاطرنشان کرد:  شایع ترین اختلالات و مشکلات و نیز آسیب های رصد شده که جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند، آسیب های نو پدید شامل ماهواره، تلفن همراه، اینترنت، بازی های رایانه ای و.... است و برای فرار از این معضل نیاز به توجه جدی متولیان فرهنگی وتربیتی است.

انتهای پیام 313/44

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha