جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو خبرگان رهبری در پیامی، ارتحال آیت الله شاهرخی نماینده سابق لرستان در خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری  به مناسبت درگذشت  آیت الله محمد نقی شاهرخی نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: ارتحال عالم عامل، اندیشمند گرانمایه، انقلابی خستگی ناپذیر ، نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا و استاد حوزه علمیه قم آیت الله شاهرخی موجب تاثر گردید.

  ویادآورشد: این عزیز سفرکرده برای امام راحل یاری همیشه همراه، برای مقام معظم رهبری یاوری مخلص و در صحنه، برای نظام شخصیتی بین المللی و برای جامعه خیرخواهی اخلاق مدار بود،  او در گفتار  صریح ، در کردار  بی تکلف و در تعامل با دیگران صادق بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد:  این شخصیت راحل در کنار اشتغال به تدریس فقه، و اهتمام به فقاهت به پژوهش در قرآن علاقه بارز و وافری داشت و مرکزی را هم به همین نام تاسیس نمود و در چارچوب آن، اندیشه های قرآنی را ارایه می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی یادآورشد: مرحوم آیت الله شاهرخی پس از پیروزی انقلاب در جایگاه های مهمی و از جمله نمایندگی مردم شریف استان لرستان در دو دوره مجلس خبرگان رهبری به انقلاب و اسلام خدمت نمود.

وی گفت:  مصیبت ارتحال این عالم ربانی را به ساحت والای مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم شریف و ولایت مدار خطه لرستان و بازماندگان آن مرحوم به ویژه فرزندان عزیزشان تسلیت عرض می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha