جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ سالارآبادی در جمع طلاب سنقر

حوزه/ رئیس راهنمایی و رانندگی سنقر با اشاره به این که نگاه به چهره علما و روحانیون موجب ایجاد انگیزه در انسان ها می شود گفت: طلاب و روحانیون اساتید راستین انسانیت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، عصر امروز سرهنگ سالارآبادی در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر عنوان داشت: طلاب و روحانیون اساتید راستین انسانیت در جامعه هستند.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سنقر اظهار داشت: حوزه های علمیه اماکن مقدسی هستند طلاب از حیث ادب و نزاکت و رعایت قوانین و مقررات در تمام ابعاد به خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی بایستی سرلوحه و سرمشق در جامعه باشند.

وی در ادامه مطرح کرد: نگاه به سیمای طلاب و روحانیون موجب ایجاد انگیزه در جامعه می شود لذا طلاب ارتباط و صمیمیت خود را با جامعه حفظ کرده و توسعه دهند.

سرهنگ سالارآبادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون به عنوان الگو در جامعه دین مبین اسلام را تبلیغ و ترویج می کنند باید بیش از دیگران قوانین و مقررات را در جامعه رعایت و برای مردم تبیین کنند.

این مسئول  نظامی ادامه داد: کشورهای غیر اسلامی از آیات و روایات و احادیث در جهت پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های خود استفاده بهینه می کنند؛ اما متأسفانه برخی شیعیان از احادیث و روایات ائمه اطهار علیهم السلام که همچون گنجی گرانبها هستند محروم می باشند.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سنقر  ابراز داشت:نهج البلاغه سرمایه ای عظیم برای مسلمانان است، توجه و اهتمام ویژه به حکمت های این کتاب مصداق رعایت قوانین و مقررات در جامعه است.

وی در پایان اذعان داشت: طلاب با آشنایی به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر آموزش این مسائل به دیگران گذشت را نیز به مردم نشان دهند، چرا که بسیاری از مسائل و مشکلات با بخشش و گذشت مرتفع خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha