پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نخستین تیم بسکتبال دختران محجبه در آمریکا

حوزه/ تیم بسکتبال دختران آکادمی اسلامی ام.سی.سی، نخستین تیم تماما محجبه شرکت کننده در رقابت‌های مدارس ابتدایی ایالت ایلینویز در آمریکا می‌باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تیم بسکتبال دخترانه یک مدرسه اسلامی در ایالت ایلینوز در آمریکا، با حجاب کامل در رقابت‌ها شرکت می‌کند. این تیم، نخستین تیم تماما محجبه متشکل از دختران مسلمانان در آمریکا است و در رقابت‌های انجمن مدارس ابتدایی ایلینویز شرکت می‌کند.

دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی آکادمی ام.سی.سی با حجاب کامل اسلامی در مسابقات بسکتبال شرکت کرده و تلاش دارند از طریق نمایش حجاب و پوشش اسلامی با موج فزاینده اسلام‌هراسی در کشور آمریکا مبارزه کنند.

در صفحه این مدرسه اسلامی در شبکه های اجتماعی آمده است: تیم بسکتبال دختران آکادمی ام.سی.سی، نه تنها استعدادشان را در رقابت‌های بسکتبال نشان داده، بلکه قصد دارند با کلیشه‌های منفی علیه زنان مسلمان مبارزه می‌کنند. آن‌ها با وجود اینکه حجاب کامل داشته و آستین و شلوار بلند پوشیده‌اند، می‌توانند همانند بازیکنان دیگر در زمین مسابقات قد علم کنند.

در ادامه این متن آمده است: در شرایطی که بی‌اعتمادی و بدخواهی علیه مسلمانان در آمریکا ترویج یافته است، تیم دختران محجبه کمک زیادی به ایجاد یک تصویر جدید از مسلمانان می‌کند. در زمانه کنونی تفرقه و جدایی در جامعه افزایش شده و دختران محجبه نیروی وحدت اجتماعی محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha