جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد محبی

حوزه/ حجت الاسلام محبی گفت: امروز بدعهدی و قابل اعتماد نبودن آمریکا بر همگان اثبات شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، بر لزوم بهره گیری بیشتر از سیره و روش ائمه معصومین (ع) در زندگی تاکید کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) در طول حیات نورانی خود ویژگی های ارزشمندی در همه عرصه ها از قبیل سبک زندگی و خصوصیات رفتاری و اخلاقی داشتند که باید الگو و سرمشق قرار گیرد.

 مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین در ادامه به بدعهدی آمریکا در خصوص برجام اشاره کرد و بیان داشت: رابطه و مذاکره با آمریکا مشکلات ما را حل نمی کند و بارها بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است.

وی افزود: از ابتدای مذاکرات هسته ای، رهبر معظم انقلاب با شناخت بسیار عمیق و صحیح از طرف مقابل، بر موضوع غیر قابل اعتماد بودن آمریکا تأکید داشته و می فرمودند که آن ها از هر فرصتی برای تأمین منافعشان به صورت کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت استفاده می کنند.

حجت الاسلام  محبی خاطرنشان کرد: موضوع  برجام نشان داد که ایالات متحده فقط  به دنبال تأمین منافع خود  در عرصه منطقه ای و  بین المللی است و هیچ گونه واقع نگری و انصاف در اقداماتشان وجود ندارد.

مدیر مرکز تخصصی کلام قزوین تصریح کرد: به طور حتم اقدامات و بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام، بر خلاف توافق هسته ای است و مقامات این کشور باید هر چه سریع تر به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره در خصوص برجام نکاتی را مطرح کرده اند و موضع ایشان نسبت به مذاکرات هسته ای نیز روشن بود.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: منطق قرآن و تجربیات به ما می گوید که نسبت به آمریکا خوشبین نباشیم و با شجاعت، بصیرت، اقدام، عمل و تکیه بر توانمندی های داخلی، مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha