چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله نورمفیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: بدترین ضربه و ضرری که داعشی ها به اسلام می‌زنند این است که چهره اسلام را در برابر همه بشریت خدشه دار کنند و با این کارشان دیگر فردی گرایشی به اسلام پیدا نمی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی در گرگان اظهارداشت: تبلیغ و تبیین دین اسلام، مواظبت از مصالح امت اسلامی و مبارزه همراه با جنگ و جهاد سه وظیفه و مسئولیت بی بدیل علمای اسلام به عنوان وارثان نبی است.

وی افزود: اگر امروز اسلام باقی مانده و بعد از قرن ها به دست ما رسیده نتیجه تلاش علمای اسلام است.

وی بیان کرد: با افتخار اعلام می کنم علمای اسلام در تاریخ زندگی خود در مقابل مشکلات ایستادند و بسیاری از آنها زندانی شدند و سختی‌ها و شکنجه‌های فراوان را در راه پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی پذیرفتند و در این راه علمای سنی و شیعه در کنار هم تلاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هر وقت احساس می‌شد دشمن در حال تهاجم به حوزه اسلام و کشورهای اسلامی است، روحانیت و علمای اسلام درصف مقدم مقاومت بودند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: این انقلاب ثمره درایت و آگاهی حضرت امام خمینی (ره) و بعد ایستادگی روحانیت و همه مردم بود.

این استاد حوزه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی را رها نکرده اند و با تمام قوا وارد میدان جنگ با اسلام و مسلمین شده اند.

وی بیان داشت: امروز بدترین دامی که دشمنان در برابر مسلمانان گسترانیده  ایجاد اختلاف بین امت اسلامی است لذا خیلی باید مراقب باشیم چراکه شیعه های انگلیسی و سنی های آمریکایی برای مردم خطرناک هستند و وظیفه روحانیون است که این مسائل را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه راحت ترین و موثرترین چیزی که می تواند به دشمن خدمت کند اختلاف بین امت اسلامی است، گفت: کثیف ترین و پلیدترین شکل خدمت به دشمن، کاری است که داعشی ها و تکفیری ها انجام می دهند.

وی تصریح کرد: بدترین ضربه و ضرری که داعشی ها به اسلام می‌زنند این است که چهره اسلام را در برابر همه بشریت خدشه دار کنند و با این کارشان دیگر فردی گرایشی به اسلام پیدا نمی کند.

این استاد حوزه گفت: از چهار هزار شهیدی که تقدیم انقلاب کرده ایم ۶۰۰ شهید متعلق به اهل سنت بوده  و بر ای همه آنها علو درجات  از خداوند می طلبیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha