دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
داعش

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان گفت:داعش با حمایت آمریکا و عربستان سعودی ایجاد و اداره می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام علی ابراهیمی امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهادت را خداوند تنها به بندگان خاص و خالص خود عطا می نماید گفت:شهدا دارای درجات عظیمی هستند و راه آنان چراغ راه هدایت و سعادت است.

وی با اشاره به اینکه شهدای حرم فدائيان مکتب اهل بیت (ع) هستند تصریح کرد:امروز این رزمندگان شجاع با نثار خون خود در راه مکتب اهل بیت (ع) دین خود را نسبت به مکتب آل الله ادا نموده اند.

مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز معرفی شهدای حرم باید با خلاقیت ویژه هنرمندان در عرصه های متفاوت به جامعه معرفی شود خاطر نشان کرد:شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند چرا که دشمنان اسلام در آن زمان نیز تلاش کردند تا با تخریب نمودن مقبره حجر بن عدی حرم اهل بیت (ع) را تخریب کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه امروز نیز کسانی که ادعای روشنفکری دارند خوب است که اندکی با خود بیاندیشند که داعش نقشه ای طراحی شده برای نابودی اسلام است افزود:داعش امروز با حمایت آمریکا و عربستان سعودی اداره می شود و هدف این گروه تروریستی ایجاد ناامنی در ایران همانند کشورهای سوریه و عراق است.

وی در پایان با اشاره به اینکه حرکت حول محور ولایت و پیروی از سیره شهدا رمز اقتدار اسلام و انقلاب است گفت:در سایه عمل به دستورات و آموزه های قرآنی می توان روز به روز بر اتحاد و پیشرفت مسلمین افزود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha