جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ رئیس بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایت مندی در ۳۱۰ بند برای ۲۵ دستگاه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، علی مولازاده، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: این ستاد در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن از نارضایتی های شهروندان و همچنین تاثیرگذاری بیشتر و روان سازی اقدامات و خدمات دولتی به شهروندان درحال انجام وظایف محوله و سازمانی است.
وی افزود: برون سپاری اقدامات و خدمات و الکتریکی کردن آن ها و ترویج مسئله عفاف و حجاب و برگزاری جلسات درسطح معاونین و استانداران هر استان جهت آموزش و اصلاح مسئله عفاف و حجاب در ادارات و همکاری با دستگاه های ذی ربط جهت نهادینه کردن امر حجاب در راستای ایجاد جامعه عفیف از اقداماتی است که انجام شده است.
جانشین قائم مقام وزیر کشور خاطر نشان کرد: بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایت مندی در ۳۱۰ بند برای ۲۵ دستگاه در حال اجرا است و دستورات لازمه صادر و گزارشات و بازخوردها و اقدامات نیز پیگیری می شود.
مولازاده اظهار داشت: سامان دهی بر تولید و توزیع پوشاک، نظارت بر مهد کودک ها و فرودگاه ها و مبادی ورودی و خروجی در بحث عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در این ستاد در حال اجرا است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha