شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بهره برداری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره)

حوزه / آیت الله میر سید محمد یثربی به نقش مراجع تقلید و علما درساخت مراکز درمانی، آموزشی و عام المنفعه در سطح کشور اشاره کرد گفت: خدمات اجتماعی علما و روحانیون بی بدیل است.

آیت الله میر سید محمد یثربی در حاشیه بهره برداری از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره) در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، هدف از ساخت این بیمارستان مجهز را خدمت به مردم  و درمان بیماران گرفتار وب ی بضاعت عنوان کرد و گفت: ساخت این بیمارستان باعث شد تا بیماران مجبور نشوند مسافت ها طولانی تا تهران، اصفهان و یا قم را برای درمان پرتو درمانی طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی ساخت بیمارستان  تخصصی و فوق تخصصی شماره 2  را نیز در تخصص های موردنیاز با همکاری خیرین درشهرستان کاشان شروع خواهیم کرد .

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره ) از طریق موسسه خیریه وابسته به بیت آن عالم فقید ساخته شده است، ابرازداشت: از این که توانسته ایم این بیمارستان مجهز و کم نظیر را در سطح کشور بسازیم، احساس خرسندی و شکرگزاری از درگاه خداوند متعال می کنیم.

آیت الله یثربی در پایان به نقش مراجع تقلید و علما درساخت مراکز درمانی، آموزشی و عام المنفعه در سطح کشور اشاره کرد و ابرازداشت: با توجه به اینکه مراتب ایمانی و اعتقادی مردم به علما و بزرگان قوی می باشد یقینا تاثیر گذاری آنها به صورت مستقیم و یا هدایت در انجام کارهای خیر نیز بیشتر بوده است .

گفتنی است: بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره) کاشان امروز با حضور وزیر بهداشت، نماینده بیت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره)، استاندار اصفهان و مسئولین محلی در زمینی به مساحت بیش از 13 هزار متر مربع و با زیربنای حدود 11 هزار و 400 متر مربع، توسط موسسه محب سلامت کاشان وابسته به بیت آیت الله یثربی(ره)، با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha