جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد هژبری

قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد در نشست بصیرتی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، بی بصیرتی و دنبال کردن مطامع دنیوی را عامل گمراهی و دوری از ولایت فقیه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، احمد هژبری، قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد در نشست بصیرتی به میزبانی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد بیان کرد: پیروی ازخط ولایت فقیه رمز شکست دشمن درهر مقطع زمانی می باشد واین جز بابصیرت بدست نمی آید چرا که بصیرت شاه کلید تفکر هر بسیجی است.

وی که از آزادگان هشت سال دفاع مقدس می باشد با تأکید بر اینکه مهمترین دلیل پیشرفت وحرکت روبه جلوی ما در جنگ تحمیلی، پیروی و اطاعت از اوامر بنیان گذار انقلاب اسلامی و ولی فقیه یعنی امام خمینی (ره ) بود، تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات برجام، خوشبین نبودند حکایت از دشمن شناسی و آگاهی و روشن بینی ایشان به عنوان ولی فقیه از عاقبت مذاکره با آمریکا و مکر و حیله دشمن است.

آزاده هشت سال دفاع مقدس، بانوان طلبه را به درس آموزی از تاریخ گذشتگان دعوت کرد و ادامه داد: با سیری در تاریخ اسلام با عمق جان این مسئله را درک کرده ایم که بدون پیروی و اطاعت از امام هرگز به سعادت و سرمنزل مقصود نخواهیم رسید.

هژبری خاطر نشان کرد: در تاریخ افرادی مثل طلحه و زبیر که درابتدا به عنوان یار و اصحاب پیامبر (ص) بودند در برهه ای دیگر با بی بصیرتی و دنبال کردن مطامع دنیوی گمراه شدند و در مقابل امام خویش حضرت علی(ع) جنگ جمل را به راه انداختند.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha