چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهردار مجارستانی علیه فرهنگ اسلامی اعلام جنگ کرد

حوزه/ شهردار منطفه اسوتالوم در جنوب مجارستان که پیش از این ساخت مساجد، پخش اذان و زدن پوشیه و حجاب را ممنوع اعلام کرده بود، این اقدامات را در راستای جنگ علیه فرهنگ اسلامی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، شهردار منطفه اسوتالوم در جنوب مجارستان که چندی پیش ساخت مساجد، پخش اذان، زدن پوشیه و حجاب و بوریکنی (لباس شنای اسلامی) را برای مسلمانان ممنوع کرده بود، اعلام کرد که این اقدامات همگی در راستای «جنگ علیه فرهنگ اسلامی» انجام شده‌اند.

لاسزلو توروزکی که وابسته به حزب راست گرای افراطی «یوبیک» می‌باشد از مسیحیان اروپایی مخالف چندفرهنگی خواست در این منطفه زندگی کنند.

وی با لحنی بی‌پرده گفت: ما امیدواریم کسانی برای زندگی به اینجا بیایند که مخالف چندفرهنگی باشند و به هیچ عنوان خوشمان نمی‌آید مسلمانان به روستایمان بیایند. ما به هر شکل ممکن از ورود مسلمانان به اینجا و زندگی در اینجا جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما  حجاب و اذان و مسجد را در راستای جنگ علیه فرهنگ اسلامی ممنوع کرده‌ایم.

این منطقه در مکانی دور در دشت‌های جنوبی مجارستان واقع شده و حدود 2 ساعت با بوداپست، پایتخت این کشور فاصله دارد.

شهردار این روستا پیش از این نیز به خاطر ساخت یک ویدئوی هولناک و تهدیدآمیز علیه پناهندگان معروف شده بود. وی در این ویدئو مهاجران و پناهندگان را از ورود به مجارستان منع کرده و به آن‌ها در رابطه با عبور از مرزهای مجارستان هشدار داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha