پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست علمی امامت از منظر حضرت زهرا

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری نخستین نشست علمی معارف اهل بیت(۰ع) با موضوع"امامت از نظر حضرت زهرا(س)" با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با بیان اینکه امامت از پایه های اصلی اعتقادی زندگی انسان به شمار می آید به سخن حضرت محمد(ص)در اینباره اشاره کرد و گفت:به فرموده پیامبر اکرم(ص): « مَنْ ماتَ وَلَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَيْتَةً جاهِلِيَّةً  / هر کس امام زمان خود را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلی از دنیا رفته است».

معاون آموزش حوزه علمیه یزد ادامه داد: حضرت زهرا(س)با تمام وجود امامت را درک کرد و در خطبه ها و سخنرانی های خود به بیان جایگاه و مقم و اوصاف و ویژگی های امام پرداخت و همچنین در مقام دفاع از جایگاه امامت و ولایت اقدامات متفاوتی داشت.

وی به برگزاری نخستین نشست علمی معارف اهل بیت(ع) با موضوع"امامت از نظر حضرت زهرا(س)" در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این نشست به همت معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد، بنیاد فرهنگی امامت و بخش فرهنگی امام زاده جعفر(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین طبسی و حجت الاسلام یزدانی کارشناس شبکه جهانی ولایت، روز پنج شنبه 5اسفندماه از ساعت 8 الی 11صبح در سالن امامزاده جعفر(ع) برگزار می گردد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha